Adfærdsprincip 1: Gør det nemt Budskaber som ”Customer is king” på en plakat eller ”at have kunden i centrum” på en kaffekop er desværre ikke længere nok. Ingen ved præcis, hvad det betyder, og det giver masser af plads til […]...
Ligger du også søvnløs over, hvordan du får øget dit salg Lær at forstå dine kunders beslutningsproces og øg din omsætning. Kunder er langt mere emotionelle i deres valg, end vi tror....
Forandringsledelse med adfærdsdesign På denne masterclass lærer du på 4 dage at mestre adfærdsdesign som et salgsledelsesværktøj til at implementere forandringer og tilpasninger i din virksomhed. Du bliver introduceret til ni adfærdsprincippe...
Få sandheden om popcornmodellen og de største fejl ved onboarding af nye medarbejdere. Dagens blog handler om forkullede popcorn i 80’erne, fokus på dine topperformere, underernæring i Vietnam, positiv psykologi og elitegymnastik i en stor pær...
Få inspiration til at mestre adfærdsdesign som et ledelsesværktøj til at implementere forandringer i din virksomhed....
Er du mest resultatorienteret, optimistisk, rolig eller analytisk Når du kender din personprofil, kan du lettere arbejde med dine egne styrker og svagheder – til fordel for dig selv og dit professionelle virke....
Hænger kulturen i jeres virksomhed sammen Eller er der et gab mellem den eksisterende kultur og den ønskede kultur ...
Det er langt vigtigere, hvordan du sælger, end hvad du sælger. Denne masterclass lærer dig nye teknikker, så du kan sætte dig selv i scene og fremstå som en stærk rådgiver. Det eneste det kræver er, at du tør udfordre dig selv!...
Vejen til øget salg er belagt med kundens ønsker og drømme. På denne masterclass får du en introduktion til, hvordan du kan fokusere på kundens ønsker i stedet for på problemer – og dermed skabe grundlag for større omsætning....
Positiv psykologi i salgsledelse handler om, hvordan du kan bruge den positive psykologi som redskab til at lede og motivere din salgsorganisation. ...
Den hurtigste, letteste og mest effektive måde at få flere kunder på, er at få hjælp fra dine kundeambassadører....
Kunderejsen er et fantastisk værktøj, der tager udgangspunkt i kunden og dennes rejse med din virksomhed. ...