Ligger du også søvnløs over, hvordan du får øget dit salg Lær at forstå dine kunders beslutni...
På denne masterclass lærer du at mestre adfærdsdesign som et salgsledelsesværktøj til at implem...
Adfærdsdesign er et relativt nyt begreb i Danmark, men har været anvendt af både Barack Obama administrationen og David Cameron i et ønske om at skabe en bestemt adfærd for borgerne. Det kan forklares på flere måder: Et forsøg på at påvirke menneskers valg og adfærd i forudsigelige retninger ved at konstruere en arkitektur omkring deres valg, som guider dem i den rigtige retning. Adfærdsdesign handler om at designe vores omgivelser sådan, at vi guides til at handle hensigtsmæssigt i forhold til os selv og vores omgivelser.
Hvordan kan vi f.eks. ændre på den måde, som maden præsenteres på i kantinen, så vi spiser sundere? Hvordan kan vi bruge teknologi til at understøtte hensigtsmæssig adfærd, såsom at sende sms-påmindelser dagen før en aftale hos lægen? Og hvordan designer vi en kunderejse/kundeoplevelse, så kunderne når deres mål på den smarteste og nemmeste måde?
Disse og mange andre spørgsmål vil du få svar på i vores adfærdsdesign-forløb. Adfærdsdesign henvender sig til alle, der arbejder med at påvirke andre menneskers adfærd indenfor fag som psykologi, økonomi, kommunikation, sundhed, organisationsudvikling, salg og teknologi. Vi har naturligvis fokus på, hvordan du via adfærdsdesign kan designe den mest hensigtsmæssige salgsproces for både dig selv, dine kolleger, dine medarbejdere og dine kunder.
Hvordan kan du f.eks. som leder bruge adfærdsdesign til at gøre forandringsprocesser nemmere og mere effektive? Hvordan kan du som sælger bruge adfærdsdesign til hurtigere at få kunden til at acceptere dig og dit oplæg?
Salesculture tilbyder to dybdegående masterclasses i adfærdsdesign, der giver deltagerne effektive redskaber til at gentænke og optimere deres tilgang til salg og forandringsledelse. De to masterclasses består af:
1. “Sælg mere med adfærdsdesign”, der tager udgangspunkt i kundernes beslutningsprocesser og introducerer ni værdifulde adfærdsprincipper, der kan forbedre jeres salgsresultater. Deltagerne lærer at designe en præcis og skarp salgsproces, der påvirker kundeadfærd på en positiv måde. Masterclassen har en varighed på fire dage.
2. “Forandringsledelse med adfærdsdesign” er ligeledes en fire-dages masterclasses, der giver ledere værktøjer til at implementere tilpasninger og forandringer i virksomheden. Denne masterclass lærer deltagerne at anvende adfærdsdesign som et strategisk salgsledelsesværktøj, der skaber positive mønsterbrud og understøtter salgsafdelingens overordnede mål.
Vores masterclasses i adfærdsdesign giver deltagerne en værdifuld kombination af teoretisk viden, praktiske eksempler og håndgribelige værktøjer.
Vi præsenterer de psykologiske principper bag adfærdsdesign på en inspirerende og letforståelig måde. For at illustrere teoriens effekt i praksis, gennemgår vi endvidere aktuelle cases fra erhvervslivet, der viser, hvordan adfærdsdesign kan drive imponerende resultater. Dertil sørger vi for, at deltagerne kan gå hjem med en masse værdifulde værktøjer i bagagen.
Ligger du også søvnløs over, hvordan du får øget dit salg Lær at forstå dine kunders beslutni...
På denne masterclass lærer du at mestre adfærdsdesign som et salgsledelsesværktøj til at implem...
Adfærdsdesign giver dig mulighed for at skabe markante forandringer i din organisation.
Med udgangspunkt i de 12 adfærdsprincipper lærer du at designe processer, der gør det nemt for mennesker at træffe de rigtige valg og svært at gøre det forkerte.
Udbyttet er ikke til at overse: Du opnår øget effektivitet, bedre beslutninger og langvarige positive forandringer. Du lærer at skabe miljøer, hvor folk naturligt vælger det, du gerne vil have – uden at de føler sig presset. Det handler om at gøre de gode valg nemme og attraktive for både kunder og andre, der har betydning for din virksomhed.
Har du spørgsmål eller ønsker du at høre mere om, hvad vi kan tilbyde? Udfyld formularen nedenfor, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.