På denne masterclass lærer du på 4 dage at mestre adfærdsdesign som et salgsledelsesværktøj til at implementere forandringer og tilpasninger i din virksomhed. Du bliver introduceret til ni adfærdsprincipper, som vil hjælpe dig til at skabe mønsterbrud, så dine medarbejderes adfærd understøtter salgsorganisationens målsætninger.
19.500 kr.
20. og 21. januar, 3. og 17. februar
4 dage
KLUB, Linnésgade 25, København
Workshoppen er til dig, der i en kommerciel stilling lever af at ændre andre menneskers adfærd, men efterspørger konkrete teknikker til at forbedre dine resultater.
Du vil få styrket dine evner i forhold til at definere denønskede adfærd for dine medarbejdere og analysere barriererne for at efterleve adfærden. Du lærer, hvordan du gør den ønskede adfærd attraktiv, og hvordan du til sidst kan teste, om dit adfærdsdesign virker i praksis.
Du lærer hvorfor utallige strategier og handlingsplaner ikke bliver implementeret, og hvad der skal til for at ændre billedet. Du får redskaber til design af en konkret forandring i din egen salgsorganisation.
Hastigheden på forandringer er lige nu på det laveste niveau, som vi nogensinde kommer til at opleve. Det kommer kun til at gå hurtigere fra nu af.
Du vil få indsigt i, hvordan du ved hjælp af fix & growth mindset skaber en kultur i jeres organisation, så I kan tilpasse jer forandringer hurtigere i morgen, end I kan i dag.
Thomas stiftede Salesculture i 2010, og arbejder i dag som kultur- og adfærdsdesigner. Han løser bl.a. opgaver med fokus på kultur-forandringer i salgsorganisationer samt design af verdensklasse-kundeoplevelser. At “oversætte” forkromede værdisæt og strategier til simpel adfærd er Thomas’ helt store passion og interessefelt. Han har bl.a. løst opgaver for Vestas, Egmont, Spar Nord og Nyhavn Rejser og er endvidere aktiv blogger samt forfatter til bogen ”5 minutter med en utilfreds kunde er bedre end… 3 uger med en managementkonsulent”.