Først lytter vi til, hvor du vil hen!

Så sørger vi, ved hjælp af profitabel adfærd for, at du kommer dertil

Oplever du et gab mellem dine ambitioner og salgsadfærden i din organisation?

Har du mistanke om, at I går glip af forretning, og at det delvis skyldes den menneskelige faktor?

Vi hjælper med at omsætte din strategi og visioner til konkret salgsadfærd.

Vi træner, sparrer, påvirker og følger op indtil adfærden bliver til kultur i hele organisationen.

Thomas Kjær

Kultur- og adfærdsdesigner

Thomas stiftede Salesculture i 2010, og

arbejder i dag som kultur- og adfærdsdesigner.
Han løser bl.a. opgaver med fokus på kultur-forandringer i salgsorganisationer samt design af verdensklasse-kundeoplevelser.
At “oversætte” forkromede værdisæt og strategier til simpel adfærd er Thomas’ helt store passion og interessefelt.
Han har bl.a. løst opgaver for Vestas, Egmont, Spar Nord og Nyhavn Rejser og er endvidere aktiv blogger samt forfatter til bogen ”5 minutter med en utilfreds kunde er bedre end… 3 uger med en managementkonsulent”.
Læs mere

Chris Christiansen

Seniorkonsulent

Som leder, har Chris bygget succesfulde salgs-

organisationer op, og brænder i dag for at hjælpe virksomheder med at gøre det samme.

Chris har i mere end 20 år arbejdet med salg, salgsledelse og coaching og har selv haft hænderne nede i bolledejen.

Chris har både den praktiske og den teoretiske erfaring med, hvordan du med intern samt kundevendt positiv kommunikation kommer forretningsmæssigt og menneskeligt i mål.

At give hele din organisation modet, lysten og kompetencerne til at tænke og adoptere en positiv sælgende adfærd, er Chris’ målsætning, da alle fra tekniker til direktør har stor indflydelse på din virksomhedens succes.

Læs mere

Anders Taunø

Seniorkonsulent

Anders har arbejdet som salgsdirektør og salgs-

chef i internationale salgsvirksomheder som Clear Channel International og Würth, hvor han blandt andet har stået for salgs og ledelsestræning.
Derudover er han nok den af os, der har læst flest bøger, idet han blot for at nævne nogle, både har en international topleder uddannelse fra Schweiz og en Henley MBA.
Anders’ primære fokus er dygtiggørelse af ledere og sælgere ud fra deres egen kontekst.
At simplificere organisationers strategi til konkret adfærd hos den enkelte er Anders’ spidskompetence og det, der driver ham.
Anders arbejder blandt andet som konsulent for en af verdens bedste og højst rangerede business schools – Henley Business School.
Læs mere

Jimmy Riberholdt

Seniorkonsulent

Jimmys primære fokus er udvikling af medarbejdere,
ledere og virksomheder med kundeoplevelsen som omdrejningspunkt.

Med viden og data om både medarbejderes og kunders adfærd udvikles kundedialogen, kunderejsen og virksomhedens kundemålinger.

Jimmy udvikler fasen fra kunden henvender sig til kunden aktivt anbefaler jer som virksomhed.

Hans praktiske erfaring både som salgschef og konsulent gør ham til en ideel sparringspartner indenfor udvikling af  kundeloyalitet og ambassadøreffekten.

Erfaringen kommer bl.a. fra Topdanmark, Risskov Rejser, Nykredit, Ret & Råd, E-boks, Aarstiderne, Lån & Spar mfl.

Læs mere

Jan Michaels

Seniorkonsulent

Det kræver erfaring, finesse og indsigt at være en dygtig
mødebooker.

Derfor er vi også stolte af at have vel branchens bedste kollega til det. Jan har med sin lange erhvervserfaring stor indsigt i, hvor langt man kan komme med sin egen autencitet.

Alle kan samle en telefon op og trykke et nummer ind. Men det kræver noget helt andet at indlede et succesfuldt salgsforløb.

For Jan bygger enhver telefonsamtale på en faglig tilgang, og han tror på, at respekt for vores fag og ikke mindst for kunden smitter af, når han tager headsettet på.

Så tag godt imod Jan, når du måske snart hører fra ham, for han har altid noget på hjerte, som han antager kan skabe værdi for dig.

Læs mere

Tina Hermansen

Projektleder

Tina er projektleder i Salesculture, og det dækker
bredt!

Udover at have styr på hjemmeside, sociale medier og markedsføringen, er hun også ansvarlig for bogholderi og indkøb.

Hendes store passion er dog at kunne fordybe sig i indimellem at skrive tekster samt holde styr på alle detaljer – og ikke mindst konsulenterne og deres materialer…

Læs mere

Thomas Kjær

Kultur- og adfærdsdesigner

Thomas stiftede Salesculture i 2010, og arbejder i dag

som kultur- og adfærdsdesigner. Han løser bl.a. opgaver med fokus på kultur-forandringer i salgsorganisationer samt design af verdensklasse-kundeoplevelser. At “oversætte” forkromede værdisæt og strategier til simpel adfærd er Thomas’ helt store passion og interessefelt. Han har bl.a. løst opgaver for Vestas, Egmont, Spar Nord og Nyhavn Rejser og er endvidere aktiv blogger samt forfatter til bogen ”5 minutter med en utilfreds kunde er bedre end… 3 uger med en managementkonsulent”.
Læs mere

Chris Christiansen

Seniorkonsulent

Som leder har Chris bygget succesfulde salgsorganisationer

op, og brænder i dag for, at hjælpe andre virksomheder gøre det samme. Chris har i mere end 20 år arbejdet med salg, salgsledelse og coaching, og har selv haft hænderne nede i bolledejen. Chris har både den praktiske og den teoretiske erfaring til hvordan du med intern samt kundevendt positiv kommunikation kommer forretningsmæssigt og menneskeligt i mål. At give hele din organisation modet, lysten og kompetencerne til at tænke og adoptere en positiv sælgende adfærd, er Chris’s målsætning, da alle fra, tekniker til direktør, har stor indflydelse på din virksomhedens succes.
Læs mere

Anders Taunø

Seniorkonsulent

Anders har arbejdet som salgschef og salgsdirektør

i internationale salgsvirksomheder som Clear Channel International og Würth hvor han blandt andet har stået for salgs og ledelsestræning. Derudover er han nok den af os det har læst flest bøger, idet han, blot for at nævne nogle, både har en international topleder uddannelse fra Schweiz og en Henley MBA. Anders´ primære fokus er dygtiggørelse af ledere og sælgere ud fra deres egen kontekst. At simplificere organisationers strategi til konkret adfærd hos den enkelte er Anders´ spidskompetence og det der driver ham. Anders arbejder blandt andet som konsulent for en af verdens bedste og højst rangerede business schools – Henley Business School.
Læs mere

Jimmy Riberholdt

Seniorkonsulent

Jimmys primære fokus er udvikling af medarbejdere, ledere

og virksomheder med kundeoplevelsen som omdrejningspunkt. Med viden og data om  både medarbejderes og kunders adfærd udvikles kundedialogen, kunderejsen og virksomhedens kundemålinger. Jimmy udvikler fasen fra kunden henvender sig til kunden aktivt anbefaler jer som virksomhed. Hans praktiske erfaring både som salgschef og  konsulent, gør ham til en ideel sparringspartner indenfor udvikling af  kundeloyalitet og ambassadøreffekten. Erfaringen kommer bl.a. fra Topdanmark, Risskov Rejser, Nykredit, Ret & Råd, E-boks, Aarstiderne, Lån & Spar mfl.
Læs mere

Jan Michaels

Seniorkonsulent

Det kræver erfaring, finesse og indsigt at være en dygtig

mødebooker. Derfor er vi også stolte af at have vel branchens bedste kollega til det, for Jan har med sin lange erhvervserfaring stor indsigt i, hvor langt man kan komme med sin egen autencitet. Alle kan samle en telefon op og trykke et nummer ind. Men det kræver noget helt andet at indlede et succesfuldt salgsforløb. For Jan bygger enhver telefonsamtale på en faglig tilgang, og han tror på, at respekt for vores fag – og respekt for kunden – smitter af, når han tager headsettet på. Så tag godt imod Jan, når du måske snart hører fra ham, for han har altid noget på hjertet, som han antager kan skabe værdi for dig.
Læs mere

Tina Hermansen

Projektleder

Tina er projektleder i Salesculture, og det dækker bredt!

Udover at have styr på hjemmeside, sociale medier og markedsføringen, er hun også ansvarlig for bogholderi og indkøb. Hendes store passion, er dog at kunne fordybe sig i at skrive tekster i ny og næ samt holde styr på alle detaljer. Og ikke mindst konsulenterne og deres materialer!
Læs mere

Det siger vores kunder

“Salesculture er kommet i vores hus de sidste 5 år.”

“De har en enestående tilgang til mine medarbejdere, hvor de formår at skabe engagement og indlevelse.”

“Vores medarbejdere er meget forskellige, men Salesculture evner at nå ud til alle uanset job og anciennitet.” Thomas Hervø

Head of Sales, Egmont Publishing A/S

“Salesculture har de sidste 4 år været en fantastisk sparringspartner for vores organisation og for undertegnede.”

“De er bestemt ikke bange for at sige sandheden og medvirke til at flytte grænser og fokus. Dette gøres på en konstruktiv måde, hvilket er dejligt befriende.” Bo Olsen

Salgsdirektør, isoplus Fjernvarmeteknik A/S

“Vi har det seneste år oplevet Salesculture, som en del af vores afdeling. Dygtige uformelle undervisere og coaches, der virkelig har formået at forstå vores forretning og samtidig udfordre den.”

“Vi oplever, at forløbet har skabt fornyet fokus på salg, og at vi har fået et fælles sprog.” Christina Courchaine

Salgschef, LB Forsikring

Derfor skal du vælge os

Det tror vi på

Kontaktinformation

Salesculture
SOHO
Flæsketorvet 68, 1.
1711 København V

CVR: 33648804