Alle vores konsulenter er adfærdsdesignere og underviser i de 12 adfærdsprincipper fordi vi ved at forandring kræver at mennesker ændrer adfærd. Og vi får større succes, hvis vi behandler mennesker, som de faktisk er.
Thomas stiftede Salesculture i 2010, og arbejder i dag som kultur- og adfærdsdesigner.
Anders har arbejdet som salgsdirektør og salgs-chef i internationale salgsvirksomheder som Clear Channel International og Würth, hvor han blandt andet har stået for salgs og ledelsestræning.
Som leder, har Chris bygget succesfulde salgs-organisationer op, og brænder i dag for at hjælpe virksomheder med at gøre det samme.
Chris har i mere end 20 år arbejdet med salg, salgsledelse og coaching og har selv haft hænderne nede i bolledejen.
Chris har både den praktiske og den teoretiske erfaring med, hvordan du med intern samt kundevendt positiv kommunikation kommer forretningsmæssigt og menneskeligt i mål.
At give hele din organisation modet, lysten og kompetencerne til at tænke og adoptere en positiv sælgende adfærd, er Chris’ målsætning, da alle fra tekniker til direktør har stor indflydelse på din virksomhedens succes.
Med over 20 års erfaring indenfor salg, topledelse, undervisning og coaching, bruger Kresten meget gerne sig selv og hans mange konkrete erfaringer ude hos kunderne. Hans tunge baggrund gør, at han virkelig formår at koble teori til kundernes hverdag og altid gør det med direkte afsæt i den enkelte kundes verden.
Kresten er også meget passioneret omkring motivation og performance og har altid en ambition om, at samarbejdet skal ende med endnu bedre og gerne målbare resultater for kunderne.
Derfor er Krestens primære fokus at sikre involverende formidling i undervisningen, som følges op af en stærk implementering i organisationen. Og så er han i øvrigt en erfaren foredragsholder, som med energi og godt humør giver god inspiration hos enhver virksomhed eller organisation, der arbejder med salg.
Michael er associeret partner hos Salesculture og arbejder med team- og ledelsesudvikling, coaching og kundeoplevelser. Han brænder for at gøre mennesker klogere på sig selv, både til gavn for den enkelte samt for de teams og organisationer, de er en del af. Dette sker gennem individuel coaching, ofte ved brug af personprofiler samt facilitering af teamforløb med fokus på at højne trivsel, samarbejde og performance.
En af hans helt store kæpheste er, når der går ”corporate bulls” i den, og ingen reelt aner, hvad de skal foretage sig i praksis. Flotte ord, ingen handlinger. I et forløb med Michael vil du derfor opleve, at han udfordrer insisterende, indtil det er tydeligt for alle, hvilken retning og adfærd der skal til for at lykkes - som individ og som team.
Her er, hvad en af Michaels gode kunder siger om ham:
’Michael har en eminent evne til hurtigt at få indblik i den virksomhedskultur, han møder og ikke mindst formidle de værktøjer, der skal til for at løfte kulturen flere niveauer i den rigtige retning.’
Maja har altid været nysgerrig på krydsfeltet mellem salg og personlig udvikling, og hun har siden sit første job haft en forkærlighed for at finde og styrke menneskers energi og potentiale.
Den røde tråd gennem hendes karriere vidner om, at det altid har handlet om mennesker, salg og kommunikation. Det hele leveret med en unik energi og drive. Maja er et af de mest nysgerrige mennesker, vi kender, og hun elsker at udvikle sig og følge med i nye trends og kulturer. Dette bruger hun som drivkraft til bedre at kunne forstå, hvordan man kan optimere ens evne til at kommunikere, inspirere og sælge.
Maja har arbejdet med kommercielt salg og kreative løsninger i mediebranchen siden 2003. Herudover indeholder CV’et management af Youtubere samt udvikling og eksekvering af online forløb med fokus på at booste og styrke unge menneskers selvværd. Sideløbende har Maja gennemført en NLP uddannelse og er nu i gang med 3.-året på psykoterapeutstudiet.
Majas store krøllede hår er et meget godt symbol på hendes lige så krøllede hjerne… En af hendes helt store styrker er at kunne reflektere lynhurtigt og ikke mindst se en problemstilling fra flere sider. Majas store indlevelsesevne og kreativitet gør hende virkelig inspirerende og motiverende som både formidler og underviser, og med positiv dynamik formår hun at skubbe til folk, så de vokser, lykkes og i det hele taget udnytter deres fulde potentiale.
Jimmys CV rummer lederstillinger i nogle af Danmarks store virksomheder – bl.a. Nykredit, Topdanmark, Alm Brand, Risskov Rejser mf. Lederstillinger i såvel salgs- som kundeserviceorganisationer. Stillingerne har udover det strategiske og ledelsesmæssige ansvar bl.a. også indebåret opbygning af moduluddannelser, rekrutteringsforløb og en af Danmarks største turnarounds fra salgsfokus til et rendyrket kundefokus.
Hans helt store passion er udvikling af kundeoplevelsen gennem strategi, kundemålinger, persontypologier, positiv kommunikation og adfærdsdesign. Herunder alle salgets faser og alle kundeservice aspekter. Alt sammen med målbare resultater på bundlinjen og kunde- og medarbejderloyaliteten.
Jimmys mantra er ”Jeg går først, når alle ved, hvad de skal gøre mandag morgen”. Han har fokus på det helt lavpraktiske så kompetencerne er tilstede til at aftale og gennemføre ”hvem der gør hvad, hvordan og hvornår og hvordan måler vi på det, så vi sikrer implementering, opfølgning og udvikling”.
Tina er projektleder i Salesculture, og det dækker