Hurtig opbygning af tillid er alfa og omega for udfaldet af dine møder med nye kunder. For selvom vores samfund og købsadfærd er gennemdigitaliseret, så handler og samarbejder vi helst med mennesker, vi har tillid til.
Venligst kontakt os.
60-90 minutter
København
Kr. 10.000
Foredraget er ideelt til virksomheder og brancher, der arbejder med at øge hitraten i deres salgsarbejde og ønsker konkrete værktøjer til at opnå netop dette. Deltagerne er primært salgsledere, der kan videreformidle værktøjerne til deres sælgere.
Anders Taunø har de seneste 15 år turneret land og rige rundt på 2.000 sambesøg – med alt fra junior til seniorsælgere på tværs af brancher. Alligevel har møderne ét fællestræk. Knapt halvdelen af dem er gået skævt inden for de første 10 minutter, fordi der ikke blev opbygget tillid i kontaktfasen.
På dette foredrag guider Anders dig i, hvad du kan gøre anderledes. Han præsenterer dig bl.a. for to enkle adfærdsprincipper, som med garanti letter salgsdialogen og styrker tilliden til dig blandt nye kunder – og giver det bedste afsæt for senere at lukke salget.
Anders har arbejdet som salgsdirektør og salgschef i internationale salgsvirksomheder som Clear Channel International og Würth, hvor han blandt andet har stået for salgs og ledelsestræning. Derudover er han nok den af os, der har læst flest bøger, idet han blot for at nævne nogle, både har en international topleder uddannelse fra Schweiz og en Henley MBA. Anders’ primære fokus er dygtiggørelse af ledere og sælgere ud fra deres egen kontekst. At simplificere organisationers strategi til konkret adfærd hos den enkelte er Anders’ spidskompetence og det, der driver ham.