Ligger du også søvnløs over, hvordan du får øget dit salg? Lær at forstå dine kunders beslutningsproces og øg din omsætning.
Kunder er langt mere emotionelle i deres valg, end vi tror. Ca. 95% af alle beslutninger og valg bliver truffet på et hurtigt, intuitivt og irrationelt grundlag. Det giver os mulighed for at designe processen omkring deres valg, så vi guider dem i den rigtige retning – til fordel for begge parter.
19.500 kr.
17. og 18. januar, 2. og 16. februar
KLUB, Linnésgade 25, København
4 dage
Denne masterclass henvender sig til dig, der er ansvarlig for en salgsorganisation og til sælgere, der ønsker ny viden om, hvordan adfærdsdesign kan generere nye kunder og skabe mere værdi for eksisterende kunder.
På denne masterclass introducerer vi dig for ni adfærdsprincipper, som vil gøre det nemmere for dine kunder at købe af dig og dermed nemmere for dig at sælge. Du vil lære, hvordan du kan designe en skarp salgsproces og dermed påvirke dine kunders adfærd – til fordel for alle parter.
Anders har arbejdet som salgsdirektør og salgs-chef i internationale salgsvirksomheder som Clear Channel International og Würth, hvor han blandt andet har stået for salgs og ledelsestræning. Derudover er han nok den af os, der har læst flest bøger, idet han blot for at nævne nogle, både har en international topleder uddannelse fra Schweiz og en Henley MBA. Anders’ primære fokus er dygtiggørelse af ledere og sælgere ud fra deres egen kontekst. At simplificere organisationers strategi til konkret adfærd hos den enkelte er Anders’ spidskompetence og det, der driver ham. Anders arbejder blandt andet som konsulent for en af verdens bedste og højst rangerede business schools – Henley Business School.
”Salesculture har hjulpet Carlsberg med en lang række aktiviteter, som alle har med afærdsdesign at gøre. Fra kortlægning af kunderejser og friktioner, til løsninger med afsæt i Salescultures 12 adfærdsprincipper. De formår at gøre noget forholdsvis komplekst til noget simpelt og transparent. De har gang på gang formået at levere undervisning på et niveau, som er tilpasset de enkelte stakeholders, og vi har fået overvældende feedback.”
Christina Kongebro Weesgaard
Channel Development Manager hos Carlsberg