Jeg fik mange værktøjer med hjem, som jeg kunne benytte med det samme – der gjorde en forskel fra dag ét Derudover er Salesculture dygtige undervisere og super inspirerende at være sammen med Jeg kan på alle måder anbefale Salescultures [&hel...
“Vi er blevet undervist i hele salgsprocessen, samt i challenger sale, så vi nu både kan og tør udfordre kunderne – til fælles fordel Salesculture har formået at vinde sælgernes tillid, og det er helt tydeligt at dette ikke blot […]...
Salesculture har trænet vores globale retail-organisation med henblik på at skabe nærværende og værdifulde kundeoplevelser Adfærdsdesign og DiSC-personprofiler til hver enkelt deltager har medført et særligt målrettet og meningsfuldt forløb...
Vi har efter forløbet vækstet omsætningen til indeks 125 Det er unødvendigt at sige, at vi er godt tilfredse med forløbet med Salesculture Brian Tøttrup, butiksejer i Skoringen...
Salesculture har gennemført et super professionelt og veltilrettelagt undervisningsforløb for vores medarbejdere i ISS Catering og Foodservices Gennem intensiv træning i adfærdsdesign og positiv salgspsykologi har vi kunnet udvikle serviceoplevel...
Vi har haft vores chauffører og lagerpersonale på kursus gennem Salesculture De var rigtig glade for også at komme i betragtning, når der skulle deles kursusbilletter ud De syntes sjældent, at der var kurser Personalet var meget spændte på, hv...
Salesculture har hjulpet Carlsberg med en lang række aktiviteter, som alle har med adfærdsdesign at gøre Fra kortlægning af kunderejser og friktioner til løsninger med afsæt i Salescultures 12 adfærdsprincipper De formår at gøre noget forhol...
Få metoden til at konvertere jeres KPI’ere til KBI’ere Er du mandagsfodboldtræner, leder, arbejder du med forandringer og elsker udfordringer Så læs videre Er du ingen af delene, og drænes af fodbold, forandringer og udfordringer, så skal d...
Adfærdsprincip 2: Personlig Hvordan kan det give mening at blande adfærdsdesign, Jehovas Vidner, likeability, positiv psykologi, salgsmodeller og konflikten mellem Israel og Palæstina i en og samme blog I denne blog vil jeg præsentere dig for adf...
Adfærdsprincip 12: WOW Lær at give mere end kunden forventer Jeg vil gætte på, at 50% af restauranter i DK kan løfte deres toplinje med 30-40%!! Når vi har et internt festligt arrangement i Salesculture, har vi én regel, når […]...
Hemmeligheden bag, hvordan du med adfærdsdesign kan levere mere end kunden forventer...
Her afslører vi, hvordan du kan afholde det perfekte kundemøde hver gang...