Kunderne ønsker opmærksomhed, opmærksomhed, opmærksomhed og du får på dette foredrag med adfærdsdesign indsigt i, hvordan du gang på gang kan levere mere end kunden forventer.
8. oktober 2021 kl. 8.30-10.00
90 minutter
København
Foredraget er ideel til virksomheder og brancher, der allerede arbejder med kundefokus på strategisk niveau. Deltagerne er primært virksomhedens ledere, der bidrager til at skabe positive kundeoplevelser på operationelt niveau.
Mis ikke dette morgenseminar og skyd genvej til en bedre bundlinje.
Du får 3 timer spækket med cases, inspiration og værktøjer. Du går hjem med svar på, hvordan du omsætter smarte pay offs til konkret adfærd, der får kunderne til at anbefale netop dig.
Thomas stiftede Salesculture i 2010, og arbejder i dag som kultur- og adfærdsdesigner. Han løser bl.a. opgaver med fokus på kultur-forandringer i salgsorganisationer samt design af verdensklasse-kundeoplevelser. At “oversætte” forkromede værdisæt og strategier til simpel adfærd er Thomas’ helt store passion og interessefelt. Han har bl.a. løst opgaver for Vestas, Egmont, Spar Nord og Nyhavn Rejser og er endvidere aktiv blogger samt forfatter til bogen ”5 minutter med en utilfreds kunde er bedre end… 3 uger med en managementkonsulent”.
Dette gratis foredrag er midlertidigt lukket for tilmeldinger.