Alle vores konsulenter er adfærdsdesignere og underviser i de 12 adfærdsprincipper, fordi vi ved, at forandring kræver, at mennesker ændrer adfærd. Og vi får større succes, hvis vi behandler mennesker, som de faktisk er.
Thomas stiftede Salesculture i 2010 og arbejder i dag som kultur- og adfærdsdesigner.
Anders har arbejdet som salgsdirektør og salgschef i internationale salgsvirksomheder som Clear Channel International og Würth, hvor han blandt andet har stået for salgs- og ledelsestræning.
Maja har altid været nysgerrig på krydsfeltet mellem salg og personlig udvikling, og hun har siden sit første job haft en forkærlighed for at finde og styrke menneskers energi og potentiale.
Den røde tråd gennem hendes karriere vidner om, at det altid har handlet om mennesker, salg og kommunikation. Det hele leveret med en unik energi og drive. Maja er et af de mest nysgerrige mennesker, vi kender, og hun elsker at udvikle sig og følge med i nye trends og kulturer. Dette bruger hun som drivkraft til bedre at kunne forstå, hvordan man kan optimere ens evne til at kommunikere, inspirere og sælge.
Maja har arbejdet med kommercielt salg og kreative løsninger i mediebranchen siden 2003. Herudover indeholder CV’et management af Youtubere samt udvikling og eksekvering af online forløb med fokus på at booste og styrke unge menneskers selvværd.
Sideløbende har Maja gennemført en 4-årig NLP psykoterapeut uddannelse, hvilket giver hende evnen til hurtigt at kunne forstå mennesker og læse mellem linjerne, hvilket resulterer i, at Majas undervisningsform efterlader et aftryk hos deltagerne, da de føler sig set og hørt.
Majas store krøllede hår er et meget godt symbol på hendes lige så krøllede hjerne… En af hendes helt store styrker er at kunne reflektere lynhurtigt og ikke mindst se en problemstilling fra flere sider. Majas store indlevelsesevne og kreativitet gør hende virkelig inspirerende og motiverende som både formidler og underviser, og med positiv dynamik formår hun at skubbe til folk, så de vokser, lykkes og i det hele taget udnytter deres fulde potentiale.
Med over 20 års erfaring indenfor salg, topledelse, undervisning og coaching, bruger Kresten meget gerne sig selv og hans mange konkrete erfaringer ude hos kunderne. Hans tunge baggrund gør, at han virkelig formår at koble teori til kundernes hverdag og altid gør det med direkte afsæt i den enkelte kundes verden.
Kresten er også meget passioneret omkring motivation og performance og har altid en ambition om, at samarbejdet skal ende med endnu bedre og gerne målbare resultater for kunderne.
Derfor er Krestens primære fokus at sikre involverende formidling i undervisningen, som følges op af en stærk implementering i organisationen.
Og så er han i øvrigt en erfaren foredragsholder, som med energi og godt humør giver god inspiration hos enhver virksomhed eller organisation, der arbejder med salg.
Martin har en kommerciel baggrund med over 15 års erfaring inden for salg og salgsledelse, hvor han har arbejdet hos blandt andre JP/Politikens Hus og Clear Channel Outdoor. Senest har Martin været adm. direktør i et digitalt bureau, som han var med til at starte fra bunden.
Martins filosofi er, at glade medarbejdere skaber glade kunder – og omvendt. Derfor er det oplagt, at Martin hjælper Salescultures kunder med at skabe stærke salgskulturer, hvor det er sjovt at være.
Martin har en HD i Afsætningsøkonomi fra CBS og har en stor passion for at omsætte teori til praksis og konkret adfærd.
Privat er Martin gift med Charlotte. Sammen har de to piger og hunden Palma. Martin er en gør-det-selv-type og har altid været aktiv inden for sport.
Allan har en solid baggrund inden for salg, salgsledelse og undervisning – og har gennem sin karriere skabt markante resultater – både som leder og konsulent. Han har en særlig evne til at opbygge stærke salgskulturer, hvor trivsel og performance går hånd i hånd.
Med en baggrund i den finansielle branche har Allan flere gange stået i spidsen for at transformere salgsteams fra at være udfordrede til at blive top-performere. Han ved, at salg ikke kun handler om teknik og strategi, men i høj grad også om mennesker, relationer og adfærd.
Allan er drevet af at hjælpe mennesker med at udvikle sig – både personligt og professionelt – og han har en særlig passion for at koble positiv psykologi med salg, adfærd og kunderejser. Hos Salesculture bruger han sin erfaring til at hjælpe mennesker til at skabe stærke kunderelationer gennem indsigt, ægthed og en forståelse for adfærdsdesign.
Når Allan ikke underviser, er han i gang med sin store passion: musik. Han skriver, spiller og producerer – og han ved derfor, at både kreativitet og struktur er afgørende for at skabe stærke resultater – en filosofi, han også bringer ind i sit arbejde hos Salesculture.
Ditte har de sidste 20 år arbejdet med salg i mediebranchen. Hun har haft sin gang på flere af de store mediehuse – bla. Jyllands Posten, Børsen og Berlingske.
Fokus på indstik i Børsen har givet hende et unikt indblik i måden at henvende sig til niche målgrupper, samt at følge samarbejdspartnere trygt igennem ukendte og nye processer.
Ditte har igennem sin salgskarriere gennemgået flere forløb med fokus på de menneskelige vinkler – herunder psykoterapi, NLP business practitioner og en lang række af kommunikations– og ledelseskurser.
Ditte er stærk i relationsbaseret salg, men har de sidste år særligt beskæftiget sig med new-business samt mødebooking.
Privat er Ditte familie-menneske og bruger sin tid på nærvær med familie, venner og veninder. Rejser er højt på listen over yndlingsbeskæftigelser.Maja har mere end 30 års erfaring med salg og de seneste seks år med undervisning og facilitering inden for salg, ledelse og adfærd.
Hun har undervist i over 3.000 timer, coachet mere end 1.000 ledere og står bag et væld af kursus- og træningsforløb, hvor fokus altid har været at rykke mennesker og skabe målbare resultater.
Med en baggrund som psykoterapeut, coach og mindfulness-instruktør kombinerer Maja en dyb menneskeforståelse med en solid kommerciel erfaring.
Hun er kendt for at skabe engagerende og praksisnære undervisningsforløb, der ikke blot forbedrer salget, men også styrker mindset, energi og relationer.
Hos Salesculture bidrager Maja med sin evne til at koble teori og praksis og til at omsætte strategi til konkret adfærd hos den enkelte. Hun brænder for at udvikle mennesker, skabe stærke salgskulturer og motivere til varige forandringer.
Privat er Maja gift med Niels, og sammen har de to teenagere – hvoraf den ene er på efterskole. Familien elsker at rejse både mod Østen og Alperne, og de har for nyligt boet i Sydspanien, hvor de arbejdede, drak sangria og nød livet under varme himmelstrøg.
Tina er projektleder hos Salesculture, hvor hun med energi og overblik styrer både små og store projekter.
Hun jonglerer dagligt med mange administrative opgaver fx inden for hjemmeside, markedsføring, bogholderi og indkøb, men hendes egentlige passion ligger i at fordybe sig i tekstforfatning og sikre, at alle detaljer falder på plads.
Med hendes skarpe øje for detaljer og kreative tilgang sørger Tina for, at projekterne ikke bare bliver gennemført – de bliver gjort med kvalitet og omtanke.
Har du spørgsmål eller ønsker du at høre mere om, hvad vi kan tilbyde? Udfyld formularen nedenfor, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.