Gratis foredrag: Skab WOW-oplevelser og loyale kunder

10 stk. gratis billetter – i samarbejde med Business Danmark

Skab WOW-oplevelser og loyale kunder

Vil du vide, hvordan du skaber loyale ambassadørkunder, der skaffer dig endnu flere kunder? Så mis ikke dette morgenseminar og skyd genvej til en bedre bundlinje.

Du får to timer spækket med cases, inspiration og værktøjer. Du går hjem med svar på, hvordan du omsætter smarte pay offs til konkret adfærd, der får kunderne til at anbefale netop dig.

Du går hjem med 4 ting

1. Hvordan du finder ud af, hvad kunderne synes om dig
2. Hvordan du omsætter viden til WOW-kundeoplevelser
3. Hvordan du gør dine kunder til dine ambassadører
4. Hvordan du aktivt får ambassadørerne til at anbefale dig til andre

Program

    • 08.20-08.30: Ankomst
    • 08.30-09.15: Start: Skab WOW-oplevelser og loyale kunder
    • 09.15-09.30: Pause
    • 09.30-10.30: Skab WOW-oplevelser og loyale kunder
    • Tak for i dag

Foredragsholdere

Thomas Kjær, CEO i Salesculture. Er uddannet adfærdsdesigner og løser bl.a. opgaver med fokus på kulturforandringer i salgsorganisationer samt design af verdensklasse kundeoplevelser. Han har løst opgaver for Vestas, Egmont, Spar Nord og Nyhavn Rejser.

Jimmy Riberholdt, Salesculture. Jimmys fokus er udvikling af medarbejdere, ledere og virksomheder med kundeoplevelsen som omdrejningspunkt. Med viden og data om både medarbejderes og kunders adfærd udvikles kundedialogen, kunderejsen og virksomhedens kundemålinger.

Onsdag den 24. april
hos
Business Danmark,
Roskildevej 288,
2610 Rødovre

 

 

Torsdag den 25. april
hos
UCL Erhvervsakademi,
Boulevarden 25,
7100 Vejle

Kontaktinformation

Salesculture
SOHO
Flæsketorvet 68, 1.
1711 København V

CVR: 33648804