Scor ordren på kundemødet

Foredraget er desværre udsolgt!

Scor ordren på kundemødet

Kom og hør, hvordan dit salgsteam får ordren med hjem fra kundemødet. Ny intensiv workshop zoomer ind på, hvordan I skaber et tillidsfuldt kundemøde ved at vække positive følelser og ændre salgsfokus. Du får en stribe konkrete værktøjer og anerkendte metoder med hjem, som du og dit salgsteam straks kan bruge i dialogen med jeres kunder.

Målgruppe

Salgsledere der er nysgerrige på, hvordan deres team kan opnå endnu højere resultater ved fokus på tillid og positiv salgspsykologi.

Udbytte

På workshoppen lærer du:

  • Hvilken effekt positive følelser har på kunden
  • Hvordan du styrker kundedialogen ved hjælp af positiv psykologi
  • Hvad der sker i hjernen, når der er tillid og mistillid mellem kunde og sælger
  • Hvordan du opnår kundens tillid, og hvordan det styrker dialogen
  • Hvordan du med kropssproget skaber nærvær, vækker positive følelser og opnår bedre resultater

Konkret får du: 

  • Værktøjer du og dit team kan tage i brug med det samme
  • 5 nøglespørgsmål, som kan ændre en sælgers resultater
  • Forbedret din evne til at lytte og spørge efter de rigtige ting
  • Et diagnoseværktøj til at vurdere kvaliteten af din samtale
  • Ny viden om kropssprogs betydning for dine resultater

Indhold

Hvem vil du møde på workshoppen?

Tina Gaarn Christensen fra Leadinspire, der arbejder med kommunikation, adfærd og hjerneforskning, vil dele værktøjer indenfor teorirammen Conversational Intelligence©. Conversational Intelligence© er udnævnt til at være på top 5 over de vigtigste business trends i USA i 2016, ( Inc. Magazine).

Lai Yde, er uddannet skuespiller, men har de sidste 13 år undervist ledere i kommunikation og konflikthåndtering vha. seks specialudviklede skuespillerværktøjer samt situationsspil med egne cases og professionelle skuespillere. Lais speciale er at booste lederes sociale og emotionelle intelligens ved at få de psykologiske teorier ned i kroppen, så de kan bruges i ”den virkelige verden”.

Mads Elk fra Salesculture, har siden 1998 trænet mere end 10.000 ledere og medarbejdere i Danmark og udlandet. Mads har bl.a. arbejdet med kunder som Tryg, A.P. Møller-Maersk og Grundfos og han har været brugt af  Bauer Media (Radio NOVA, Radio 100 m.fl.) som podcast-vært, hvor han talte om at skabe bedre resultater på arbejdspladsen igennem bl.a. tillid. Salesculture er en konsulent- og træningsvirksomhed, som har specialiseret sig i at skabe high performance salgskulturer igennem Positiv Psykologi og adfærdsdesign.

Kontaktinformation

Salesculture
SOHO
Flæsketorvet 68, 1.
1711 København V

CVR: 33648804