Salgskultur

Alle vores kurser og forløb kan skræddersys til din virksomhed

Salgskultur

“Culture eats strategi for breakfast.” Det, at have en knivskarp defineret salgskultur, der understøtter og styrker de forretningsmæssige mål, gør at alle handlinger og adfærd – også de ubeskrevne – er synkroniseret og rettet mod et fælles mål og en ensartet værdi. Derved erstatter man reelt behovet for regler og manualer og giver samtlige medarbejdere en ”stemmegaffel” for, hvad der er det rigtige at gøre, og hvad der forventes. Er vi ”On-culture” eller ”Off-culture” med det, vi gør lige nu?

Samtidig kan I sikre, at beskrivelsen af, hvem og hvad I er og står for, er langt mere ensartet på tværs i organisation udover produkterne og basisleverancen. Kultur er ofte formuleret som et sammensurium af vaner, holdninger og ”det, der lever i væggene”, eller som vi siger; ”kultur er et fint ord for adfærd”.Ved at gennemføre og implementere værktøjerne fra workshoppen, sikrer I at få forøget styring og bevidstgørelse omkring selve ånden i virksomheden og derved forøge både motivation, forståelsen og selvstændigheden på alle niveauer.

Det, at definere en kultur og gøre den operativ og nærværende for alle, kan i sidste ende betyde de 3-4% ekstra, der skal til for at stå øverst på sejrsskamlen.

 

Lad os tage en snak!

Ethvert samarbejde bygger på tillid og relationer.

Derfor er første kontakt altid et uforpligtende møde, så vi kan lære hinanden at kende.

Her tager vi en åben dialog om, hvordan der kan skabes større sammenhæng mellem strategien og den daglige adfærd i din virksomhed,

og du kan forvente at se flere muligheder end problemer, når vi går derfra.

 

 

Kontaktinformation

Salesculture
SOHO
Flæsketorvet 68, 1.
1711 København V

CVR: 33648804