Kundeoplevelse

Alle vores kurser og forløb kan skræddersys til din virksomhed

Kundeoplevelse

Hos Salesculture hører salg ikke kun hjemme i salgsafdelingen, men i hele virksomheden.

Godt salg handler om god service. God service handler om kvalificeret rådgivning, imødekommenhed, at være lyttende, proaktiv, behjælpsom m.m. Alt sammen menneskelige dyder som vi alle sammen oplever positivt, når vi bliver mødt af dem.

Dette kan ske i enhver kundekontakt, som I har med jeres kunder, hvad enten kunden har kontakt med jeres salgsafdeling, lager, økonomiafdeling, reception, direktør eller elev.

I ethvert ”touchpoint” med kunderne er der mulighed for at skabe endnu bedre relationer og øget værdi for både kunde, virksomhed og medarbejder. Derved bliver godt salg og god service til gode oplevelser for kunden og jer.

I bund og grund handler det derfor om mennesker. Når hele organisationen tænker i gode kundeoplevelser både i forhold til eksterne men også interne ”kunder”, så er det muligt at skabe væsentligt bedre resultater igennem højere kundeloyalitet, stærkere positiv salgskultur og et mere målorienteret samarbejde.

Hvem taler mest med kunderne i jeres virksomhed? Er det dem, der taler mest med kunderne, som også får træningen?

 

Lad os tage en snak!

Ethvert samarbejde bygger på tillid.

Derfor kan vi kun opfordre dig til at booke et møde og finde ud af, hvem vi er,
og hvad vi kan hjælpe dig med.

Når vi mødes første gang lægger vi op til en åben dialog,
og du skal forvente at se flere muligheder end problemer, når vi går derfra.

 

Kontaktinformation

Salesculture
SOHO
Flæsketorvet 68, 1.
1711 København V

CVR: 33648804