Få vores bog her:
“5 minutter med en utilfreds kunde giver mere end 3 uger med en managementkonsulent”
Tilmeld dig vores VIP-liste her så sender vi dig e-bogen – helt GRATIS!
“Det er en fantastisk lavpraktisk bog, hvor jeg har fundet en del brugbare sekvenser, som jeg har proppet ind i et aktuelt Churn/Win-Back projekt.”
“5 minutter med en utilfreds kunde giver mere end 3 uger med en managementkonsulent”
Bestil en hardcopy for kr. 199,- eller tilmeld dig vores VIP-liste og få e-bogen gratis.

Lær hvordan du bliver den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale
Lær hvordan du håndterer utilfredse kunder
Bliv bedre til at fastholde og udvikle jeres tilfredse kunder
“5 minutter med en utilfreds kunde giver mere end 3 uger med en managementkonsulent”
150 sider med inspiration og værktøjer til alle, der vil vide, hvorfor og hvordan man skaber kundeoplevelser ud over det sædvanlige.
Gør dine kunder til dine ambassadører og få genveje til nye kundeleads.
Læs bogen før dine konkurrenter – og bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale.
Andre bøger vi anbefaler

Jytte fra marketing er desværre gået for i dag
Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer.

The Challenger
Sale
Taking control of the customer conversation.

Livsfarlig ledelse
Forstå de psykologiske mekanismer, der styrer dit arbejdsliv.

De fem dysfunktioner
i et team
Samarbejdsevner er den ultimative konkurrencefordel.
Lad os tage en snak!
Ethvert samarbejde bygger på tillid og relationer.
Derfor er første kontakt altid et uforpligtende møde, så vi kan lære hinanden at kende.
Her tager vi en åben dialog om, hvordan der kan skabes større sammenhæng mellem strategien og den daglige adfærd i din virksomhed,
og du kan forvente at se flere muligheder end problemer, når vi går derfra.