Det tror vi på

Vi skal være interesserede for at blive interessante!

  Hos Salesculture tror vi på, at kundefokus handler om oprigtig interesse for vores kunder.

  At lytte uden at være forudindtaget. At spørge før vi fortæller.

  At søge den autentiske, personlige og nærværende dialog.

  Vi tror på, at det er en adfærd, som gør os interessante som samarbejdspartner.

  Jo mere interesserede vi er, jo mere interessante bliver vi!

 

Marginale ændringer kan skabe stor værdi!

Vi har stor respekt for jer, og det I har opbygget, da I har dokumenteret ved jeres eksistens, at I har forstået markedet og det at drive virksomhed.

På jeres område er I klart eksperterne, hvad vi er indenfor salg og salgsledelse.

Vi ved, at vi kan hjælpe jer til endnu større succes ved at foretage de helt rigtige – men ofte marginale – ændringer i jeres organisation, der kan have en kæmpe betydning og værdi for virksomheden.

Vi tror på, at vi kan ændre 5% og få 50% igen!

Positiv psykologi!

Hos Salesculture tror vi på, at en positiv dialog med din kunde eller din medarbejder er det ideelle grundlag for, at de vil købe ind på dine idéer. Derfor tager vi altid udgangspunkt i jeres ønsker fremfor jeres problemer, de såkaldte ’pains’.

Det er dokumenteret, at hvis man er glad, ser man flere muligheder, køber mere og lærer nemmere.

Det skal dog siges, at vi ikke er blinde overfor udfordringer, dilemmaer og udviklingsområder hos organisationen eller medarbejderen.

Men vi ønsker i højere grad at udvikle og fokusere på det, I som organisation ønsker, det I vil opnå, det I vil hen imod, de muligheder I ser, og de styrker I har.

 

 

Vi skaffer jer den næste kunde…!

… og omvendt!

Vi tror på, at hvis vi giver os 110%, og er der, når I har brug for os, så bliver samarbejdet ikke et one-night-stand, men et varigt forhold.

Vi kan med vores erfaring finde løsninger, som ofte er nemmere at få øje på, når man står udenfor og ikke inde i orkanens øje. Det betyder ofte at vores kunder anbefaler os videre i deres netværk og omvendt.

Simon Kvam fra Nephew synger ”igen og igen og…”. Her kan vi kun stemme i: ”Vi tror på, at vi kan få begejstrede kunder, som kommer igen og igen og…!”

 

Der ligger et uforløst potentiale i alle!

Hos Salesculture har vi en helt naturlig interesse for at hjælpe andre til fagligt og personligt at blive den bedste udgave af sig selv.

Derfor er vi altid coachende og rådgivende i vores dialoger.

Vi tror på, at vi kan indfri det uforløste potentiale hos det unikke menneske / team!

 

Lad os tage en snak!

Ethvert samarbejde bygger på tillid og relationer.

Derfor er første kontakt altid et uforpligtende møde, så vi kan lære hinanden at kende.

Her tager vi en åben dialog om, hvordan der kan skabes større sammenhæng mellem strategien og den daglige adfærd i din virksomhed,

og du kan forvente at se flere muligheder end problemer, når vi går derfra.

 

 

Kontaktinformation

Salesculture
SOHO
Flæsketorvet 68, 1.
1711 København V

CVR: 33648804